Każda para obuwia objęta jest 24 miesięczną gwarancją. Przywiązujemy dużo uwagi do starannego wykonania, a reklamacje stanowią średnio 3 z 500 wykonanych par.
Jednak gdy jakość otrzymanego obuwia okazała się niezgodna z oczekiwaniami lub budzi Twoją wątpliwość, powiadom nas o tym wysyłając wiadomość e-mail. Podaj nam numer zamówienia, imię i nazwisko zamawiającego oraz model obuwia, którego dotyczy reklamacja. Opisz dokładnie zauważoną wadę.
Po przyjęciu i potwierdzeniu otrzymania przez nas zgłoszenia reklamacji, poprosimy o wysłanie obuwia na nasz adres.
W przesyłce umieść otrzymany wraz z zamówieniem dowód zakupu. Wyślij obuwie na podany poniżej adres. Zapakuj buty w taki sposób, aby obcasy znajdowały się po przeciwnych stronach opakowania. W przeciwnym razie ostre krawędzie fleków mogą uszkodzić w transporcie powierzchnię skóry obuwia.
MARETTI
Zebrzydowice 143
34-130 Kalwaria Zebrzydowska
tel. 608207201
Po otrzymaniu przesyłki z reklamowanym obuwiem, prześlemy na Twój adres e-mail wiadomość z informacją o sposobie rozwiązania reklamacji. Najszybciej jak to możliwe dokonamy stosownej naprawy, wymiany butów na nową parę lub zaproponujemy inne satysfakcjonujące rozwiązanie.
Reklamacji podlegają wady ukryte, wynikające z przyczyn technologicznych, konstrukcyjnych oraz materiałowych. Natomiast nie podlegają reklamacji uszkodzenia wynikające z naturalnego zużycia obuwia lub użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem, uszkodzenia mechaniczne, przecięcia, rozerwania, otarcia wierzchniej warstwy skóry, zabrudzenia, uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowej konserwacji, uszkodzenia wynikłe z nieprawidłowego dopasowania obuwia do kształtu stopy, uszkodzenia wynikające ze zużycia części wierzchniej obcasów.