Wymiana i zwrot

 

WYMIANA

 

Jeśli rozmiar nie pasuje idealnie, wymienimy buty na nową parę. Na podjęcie decyzji oraz wysłanie obuwia na wymianę masz 15 dni licząc od daty otrzymania przesyłki z zamówieniem. Wymiany możemy dokonać tylko na ten sam model, lecz w innym rozmiarze. Możesz też zwrócić otrzymane buty oraz zamówić podobne w innym rozmiarze.

1. Poinformuj nas wysyłając wiadomość e-mail o chęci dokonania wymiany obuwia. W wiadomości napisz numer zamówienia oraz wskaż model, który chcesz wymienić, a także rozmiar, na który ma nastąpić wymiana.

2. W odpowiedzi potwierdzimy, czy wymiana będzie możliwa.

Zarezerwujemy dla Ciebie odpowiednią parę jeśli mamy ją gotową w magazynie, aby sprawnie i możliwie w najkrótszym czasie dokonać wymiany. Część kolekcji dostępna jest w limitowanych ilościach lub wymaga wykonania, dlatego wcześniejsza wiadomość pozwoli nam na wykonanie pary w wybranym rozmiarze, nawet jeśli nie będzie już dostępna w ofercie.

3. Po otrzymaniu potwierdzenia z naszej strony wyślij obuwie na wymianę. Pamiętaj, aby w opakowaniu pozostawić otrzymany rachunek, będziemy mogli na jego podstawie zidentyfikować przesyłkę.

Obuwie na wymianę możesz wysłać na nasz adres lub do Paczkomatu Inpost.

MARETTI
Zebrzydowice 143
34-130 Kalwaria Zebrzydowska
tel. 608207201

Dane Paczkomatu Inpost:

PZT02M (Przytkowice 533A, 34-141 Przytkowice)
info@marettipetiteshoes.pl
numer telefonu 608207201


Wykonanie nowej pary obuwia w ramach wymiany zajmie nam 8 dni roboczych licząc od dnia otrzymania przesyłki.

Nową parę wyślemy na adres dostawy podany w złożonym zamówieniu. Jeśli chcesz zmienić adres dostawy, poinformuj nas wysyłając wiadomość e-mailem. W odpowiedzi prześlemy potwierdzenie zmiany adresu dostawy.

Szczególną uwagę podczas mierzenia należy zwrócić na podeszwy, aby zapobiec powstaniu otarć i zabrudzeń. Najlepiej jeśli będziesz mierzyć obuwie na miękkim i czystym podłożu.

Wymianie nie podlega obuwie wykonane na indywidualne zamówienie z modyfikacjami rozmiaru oraz tęgości, a także innymi modyfikacji względem standardowej dostępnej pary.

Wymienione może zostać tylko obuwie nowe, odesłane w oryginalnym opakowaniu z kompletną zawartością. Opakowanie, zapasowe fleki, oraz pozostałe elementy zabezpieczające obuwie w transporcie stanowią integralną część produktu.

Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia obuwia na wymianę po upływie wyznaczonego terminu lub noszącego ślady użytkowania.

Nową parę w ramach wymiany wyślemy bezpłatnie kurierem DPD.

 

ZWROT

 

W czasie 15 dni od otrzymania zamówionego obuwia, masz prawo dokonać jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy.

1. Poinformuj nas o chęci dokonania zwrotu w formie pisemnej w czasie 15 dni od otrzymania przesyłki. Najwygodniejszym sposobem będzie wysłanie wiadomości e-mail.

Napisz jednoznacznie, że dokonujesz zwrotu obuwia. Wskaż zwracane produkty podając ich model oraz rozmiar, numer zamówienia, imię i nazwisko zamawiającego, a także numer rachunku bankowego, na który będziemy mogli dokonać zwrotu należności po otrzymaniu przesyłki ze zwracanym obuwiem. Dowód zakupu wraz z paragonem, dołącz do przesyłki.

Dowód zakupu należy zawsze dołączyć do przesyłki ze zwracanym obuwiem niezależnie czy dokonywany jest zwrot części lub całości zamówienia, kupujący pozostawia zawsze kopię, oryginał powinien zostać zwrócony sprzedawcy.

Możesz skorzystać z poniższego oświadczenia, wystarczy że skopiujesz treść oraz wyślesz uzupełnioną na nasz adres e-mail. Poniższa forma oświadczenia nie jest jednak obowiązkowa.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

Oświadczam, iż odstępuję od zawartej umowy oraz dokonuję zwrotu zakupionego obuwia.

Numer zamówienia:
Imię i nazwisko:
Zwracany model obuwia oraz rozmiar:
Numer rachunku bankowego:

2. Następnie w czasie 15 dni od przesłanej informacji o dokonywanym zwrocie, wyślij obuwie na nasz adres lub do Paczkomatu Inpost.

MARETTI
Zebrzydowice 143
34-130 Kalwaria Zebrzydowska
tel. 608207201

Dane Paczkomatu Inpost:

PZT02M (Przytkowice 533A, 34-141 Przytkowice)
info@marettipetiteshoes.pl
numer telefonu 608207201


3. Po otrzymaniu przez nas przesyłki ze zwracanym obuwiem, zwrot należności przekażemy na wskazany rachunek bankowy w terminie 7 dni roboczych. Potwierdzenie dokonania zwrotu należnej kwoty otrzymasz także na podany w zamówieniu adres e-mail.

 

Zwrotom nie podlega obuwie wykonane na indywidualne zamówienie z modyfikacjami rozmiaru oraz tęgości, a także innymi modyfikacjami względem standardowej dostępnej pary.

Zwrócone może zostać tylko obuwie nowe w idealnym stanie wraz z oryginalnym opakowaniem i kompletną zawartością. Opakowanie, zapasowe fleki, oraz pozostałe elementy zabezpieczające buty w transporcie stanowią integralną część produktu.

Szczególną uwagę podczas mierzenia należy zwrócić na podeszwy, aby zapobiec powstaniu otarć i zabrudzeń. Najlepiej jeśli będziesz mierzyć obuwie na miękkim i czystym podłożu.

Obuwie spakuj w taki sposób, aby obcasy znajdowały się po przeciwnych stronach opakowania. W przeciwnym razie ostre krawędzie fleków mogą uszkodzić powierzchnię skóry obuwia.

Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu po upływie wyznaczonego terminu lub produktów, które noszą ślady użytkowania lub posiadają widoczne uszkodzenia.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl